۱ پاسخ

طبق چیزی که تو اطرافیان دیدم کسایی که شیرشون زیاد بود
شیر خیلی میخوردن، مغزیجات، سبزیجات، یه مکمل هم هست شیرافزا اسمش رو یادم نیست اونم خوبه بعد از زایمان میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان فندوقای مامان مامان فندوقای مامان ۱۱ ماهگی
مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری