سلام خانوماواکسن ۱سالگی ازدست یاپا؟؟

۵ پاسخ

اگ تا حالا دو ماهگی و چهار ماهگی پنوموکوک هم زده باشی الانم دوز سومش رو باید بزنی پس میشه یکی پا و یکی دست
اگ نزدی همون یکی

دختر من یه دست و یه پا زد

برای من فقط یکی به دست زد

ازدست اگه قبلااون واکسن جدیده روهم زده باشی ازپاخم هست ولی ماله دخترمن فقط ازدست بود

هم دست هم پا

سوال های مرتبط

مامان پریا🫀 مامان پریا🫀 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان لیام امینی نیا مامان لیام امینی نیا ۲ سالگی
مامان مامان ایهان مامان مامان ایهان ۱۵ ماهگی