سلام خانوما
واکسن یکسالگی سخته؟

۹ پاسخ

نه اصلا خیلی راحت بود لیانا تب نکرد

نه خداروشکر سبک بود

نه اصلن متوجه نمیشه

اصلا انگار نه انگار واکسن زدیم نگران نباش خیلییی راحته

پسر من اوکی بود

نه اصلا پسرم هیچی نفهمید

وای منم نگرانم هنوز نزدم

دختر من یکبار فقط تب کرد در حد ۳۷/۵

نه برای پسر من سخت نبود شکر خدا
فقط چون خیلی تحرک داره یکم راه رفتنی چند ساعت اذیت میشد که تا بعدظهرش خوب شد

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱ سالگی
مامان سلین جون مامان سلین جون ۱۳ ماهگی
مامان دلاجون🩷 مامان دلاجون🩷 ۲ سالگی