۱۱ پاسخ

یدونه هس و دست میزنن

برا دخترم ب پا زدن .خیلی سبکه

استا نیاز نیست تبم نمیکنه بی حالم نمیشه غمت نگیره

یدونه دست

یدونه بود به پای دخترم زدن

به دست میزنن اصلا غصه نداره خیلی اسون هستش برای بچه ها
۱۸ماهگی و ۶ماهگی سخت ترین واکسن ها هستن

واکسن یک سالگی بهترین و اسون ترین واکسن هست دید ادم رو نسبت به واکسن عوض میکنه
اونجا توضیحات میدن ولی بیشتر بچه ها تب نکردن و بی حال نشدن و بچه من و چند تا اطرافیانم روال عادی بودن انگار چیزی نشده ولی استامینوفن بهشون میدادیم

یه واکسنه به بازوش میزنن خیلیم راحته
کاش همه واکسنا مثل این بود

اصلا اذیتی نداره

من فعلا نزدم

دست من دیروز پسرم‌زد عالی بود

سوال های مرتبط

مامان پریا🫀 مامان پریا🫀 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان دلاجون🩷 مامان دلاجون🩷 ۲ سالگی
مامان الیکا مامان الیکا ۱۷ ماهگی
مامان ابوالفضل،دلارام مامان ابوالفضل،دلارام ۱۷ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۱۷ ماهگی
مامان ابوالفضل،دلارام مامان ابوالفضل،دلارام ۱۷ ماهگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۱۵ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۲ سالگی