۳ پاسخ

برو دکتر تا برات شیاف پروژسترون بنوبسه از علائم زایمان زود رس عزیزم

حتما برو دکتر و به دکتر بگو که ان شاءالله یه وقت زودتر از موعد نیوفتی تو پروسه ی دردای زایمانی
نهایت اینه با دارو کنترلش میکنه برات

اگه از قبل نداشتی برو دکتر از علائم زایمان زودرسه

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری