خانما من حس پریودی دارم طبیعیه؟

۳ پاسخ

انقباضه عزیزم،با دکترت در میون بزار من اینجوری بودم بهم‌یه قرص داد خوردم خوب شدم

یعنی چی درداش و داری؟
منم دردا پریودی میاد سراغم سوال کردم گفتن طبیعیه

منم دارم😕

سوال های مرتبط

مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وچهارم بارداری