خانما واکسن کزازتوبارداری زدین شما؟

۹ پاسخ

من زدم چون ۱۹ سال پیش برای بچه اولم زده بودم بهداشت گفت باید بزنی حتی شوهرنمیزاشت بزنم بهداشت گفت بایدبزنی

بله گلم

اگه ۱۰ سال بیشتره که نزدی
میگن بزنی

اره زدم

۲۸ هفته بهداشت گفت بیا بزن

نه من نزدم هنوز ۱۰سال نشده

من از دکترم پرسیدم گفت ۲۸ هفته به بعد باید بزنی

نه نزدم

آره من زذم

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان😍 مامان کیان😍 ۱ ماهگی
مامان [ آووکادو 🥑 مامان [ آووکادو 🥑 هفته سی‌ونهم بارداری