خانما .شما واکسن کزازو چند هفته زدین؟

۶ پاسخ

ب من گفت بعد ۲۸

دکتر به من گفت هفته۲۰به بعد برو

۲۸ هفته نوبت دارم

من بچه اولم ۱۶ هفته ب بعد زدم

هنوز نزدم زوده

هنوز نزدم
بهداشت گفت ۲۸ هفته بیا بزن

سوال های مرتبط

مامان یسنا 💙امیررضا مامان یسنا 💙امیررضا ۶ ماهگی
مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان 💙 ماهور 💙 مامان 💙 ماهور 💙 ۴ ماهگی
مامان کیان😍 مامان کیان😍 ۱ ماهگی
مامان [ آووکادو 🥑 مامان [ آووکادو 🥑 هفته سی‌ونهم بارداری