دوستان درد واژن و کمر تو هفته ما طبیعیه یا ن ؟؟

۳ پاسخ

اره عزیزم من از ۱۸ هفتگی درد واژن دارم تا هنوزم که دارم ، به دکتر گفتم گفت جلوتر دردا بیشتر هم میشه

منم درد واژن مقعد دارم گاها کمر درد

آره عزیزم منم کمر درد کمی دارم و درد واژن هم دارم و گاهی هم درد پریودی کم
که همش میگن طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر🩵 مامان گل پسر🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ویکم بارداری