سلام دوستان درد واژن در هفته من طبیعیه ؟

۲ پاسخ

من گاهی دارم خودش خوب میشه طولانی و اذیت کننده نیست مثلاً موقع نشستن و ایستادن درد میگیره

اره بیشترم میشه هفتت بره بالاتر . رحمت داره کش میاره بزرگ میشه

سوال های مرتبط

مامان نور چشمم مامان نور چشمم ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان نی نی کوچولو 😍 مامان نی نی کوچولو 😍 ۷ ماهگی
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان فربد مامان فربد ۹ ماهگی
مامان علی✨ مامان علی✨ ۵ ماهگی