دوستان درد واژن طبیعیه؟

۸ پاسخ

واااای منم هنوز درد میکنه

منم از هفت ماهگی درد واژن دارم شدت الانش بیشتر شده

اره

من از هفت ماهگی باهامه روز به روزم شدیدتر میشه

اره.

منم دارم نمیدونم طبیعیه یا ن

وای من چن روزه از لگن درد مینالم

آره من انگار له شده اینقد درد داره مخصوصا موقع پهلو به پهلو شدن

سوال های مرتبط

مامان نور چشمم مامان نور چشمم ۱ ماهگی