سلام دوستان تو هفته من،درد واژن طبیعیه آیا؟؟؟🥴

۸ پاسخ

من ازاول داشتم الانم بیشتر شده🫠

اره دیگه اولاشه

طبیعیه هرچی میگذره بدتر هم میشه

طبیعی هفتت بیاد بالاتر بیشترم میشه🥴🥴

بله طبیعیه و بیشتر هم میشه در هفته های بالاتر

سلام عزیزم بله طبیعیه من از ۳۰ هفته دارم و همچنان با فشار بیشتر ادامه داره🥲

آره طبیعیه

والا من که از هفته 26 داشتم تا الان 🤦‍♀️دکتر بهم شیاف داد تاثیری نداشت

سوال های مرتبط

مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 😍جوجه کوچولو😍 مامان 😍جوجه کوچولو😍 هفته سی‌ودوم بارداری