سلام دوستان درد داخل واژن تو هفته من طبیعیه؟

۶ پاسخ

ارععع منم مثل توام

منم همینم

از منم خیلی درد میکنه

منم دو روزه هی تیر می‌کشه و درد داره می‌خوام بلند بشم بشینم درد میگیره

مال من استخونش شبا درد میکنه

سلام عزیزم بله طبیعیه بچه فشار میاره ب دهان رحمت

سوال های مرتبط

مامان 🩷حسنا سادات🩷 مامان 🩷حسنا سادات🩷 ۷ ماهگی
مامان تبسم مامان تبسم ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وششم بارداری
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌ویکم بارداری