خانوما شکم درد اوایل بارداری طبیعیه
مثل دل‌پیچه بگیره ول کنه

۳ پاسخ

آخ منم داشتم چند بار میپیچههههه بعد میرفتم دستشویی خوب میشد

سلام منم داشتم شبیه دل دردهای پریودی بود

آره عزیزم طبیعیه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان اولی مامان اولی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری