۱۱ پاسخ

منم میگیره ول میکنه

من هنوز دارم از کنترلم خارج شده

من دارم

من خداروشکر کم شده انشالله که برای توهم کم بشه

والا من ک دارم

من هنوزم دارم 🤣

من همچنان دارم

من همچنان دارم دمیترون میخورم

من تو ۱۶هفته همچنان تهوع و استفراغ دارم اونم نه گاهی
با شدددت😑

من هنوزم حالت تهوع دارم. گاهی بالا میارم🥺

من همچنان دارم

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری