۱۷ پاسخ

من ندارم هنوز ایشالله نداشته باشم🥲🥲🥲

وحشتناااااک بالا میارم هرروز سرمو امپول ضد تهوع سوراخ سوراخ شدم😭😭

من اللن مردم دیگه هر چی خوردم صبحانه و برگردوندم

من دارم شدیدددددد

مننننننن 🥺🥺

من خییلی کم شاید هفته ای یه بار

منم هنوز بعضی وقتا دارم😑

وای من خیلی بده

من.

کاش فقط حالت تهوع بود هر روز دارم بالا میارم

من🤢😣

مننننننننننننن 🥲🥲🥲🥲🥲

من ولی مثل چند روز نیست یکمی بهترم قرص دمیترون خوردم

من ۵ ماه تموم شد رفتم تو شیش ماه الان یکمممم بهتر شدم🥲

من💔💔💔

مننن البته گاهی اوقات

ممننننن

سوال های مرتبط

مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان 🧿آرسام🧿 مامان 🧿آرسام🧿 هفته سی‌ونهم بارداری