۶ پاسخ

تا وقتی پوشک میشن

منم کاری نکردم شش ماهه ختنه کردم چسبندگی هم داره چیکار کنم درس شه؟

من تا حالا انجام ندادم چیکار میکنید ..پسرمو ۶ ماه هست ختنه کردم

سلام عزیزم تا دو سالگی بهتره اینکار رو ادامه بدیم البته من الان یک بار در روز با وازلین چربش می کنم

سلام خسته‌ نباشید تا یک هفته اول هردو پماد چرب کن هفته بعد پماد زرد رنگ

نزدیک یماه ختنه کردم بازم پوستشو میدم عقب تمیز میکنم اما فک کم یکی دو هفته اول باید حواست باشه نچسبه

سوال های مرتبط

مامان بهار و اُمید مامان بهار و اُمید ۱ سالگی
مامان هیرمان و نیهان مامان هیرمان و نیهان ۱ سالگی
مامان amirhosein مامان amirhosein ۱۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی