۳ پاسخ

برا چک کردن لب شکری ،برا من بعد انومالی مرحله دوم ،تقریبا اخرای ۲۳ هفته بودم که دکترم خودش تو مطب گرفت هزینه ای هم نخواست

بگو توانومالی ازصورتش برات عکس بگیره با ۳بعدی.چندثانیه.هزینه اصافی ام نمیگیرن.اینجا ک اینجوری بود

من برا چک کردن لب شکری مایل بودم که انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 𝓚𝓪𝓿𝓪𝓷🦢🍷 مامان 𝓚𝓪𝓿𝓪𝓷🦢🍷 ۴ ماهگی