کله پاچه خوبه یا بده تو بارداری؟؟؟

۱۴ پاسخ

چرا میگین بخوره وقتی خوب نیست!!!
نخور عزیزم
چند ماهی ک نی نی تو دلته نخور
هر چیزی که یک درصد احتمال ش هست مضر باشه نخور دورت بگردم
بعد زایمانت تا دلت میخواد همه چی بخور

کارشناس تغذیه به من گفت اگه فشار خون نداری درحد هوس مشکلی نداره بخور

بچه ها تو تهران دکتر خوبی سراغ دارید که تو مطب هودش سونو کنه همم خوب باشه

کله پاچه میگن یکم طبعش گرمه،هم بخاطر کله پاچه و هم نخود داخلش میشه یکم در حد دلت بکشه بخوری.من یکی‌ دوبار در حد کم خوردم مشکلی نداشت.مثلا یکم بعدش یه لیوان دوغ بخور که سرده و گرمی کله پاچه میگیره.اینطور بهتره ولی چیزای گرم دیگه مث دارچین یا زعفرون و حلوا اینا نخور من خوردم خونریزی گرفتم.رعایت کن گرمی نخور

من دوبار خوردم دلم میکشید😂😛

اتفاقا بخور نوووش جونت جلوگیری میکنه از ویار ویتامین بالایی داره

غذای سنگینی هست کم بخور زیاده روی نکن
اگر اضافه وزن داری نخور

کم بخور من تو سه ماه اول فقط دوبار خوردم

بده نخور

موردی نداره .

خیلی خوبه من دیروز خوردم

نمیدونم شنیدم خوب نیست

بخور مشکل نداره فقدکم بخور

من که خوردم
ولی کم‌بخور خودت اذیت میشی

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان زندگی مادر مامان زندگی مادر ۴ ماهگی
 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان Danil💙Dara مامان Danil💙Dara هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامي فندوقی مامان مامي فندوقی ۵ ماهگی
مامان مهرشاد مامان مهرشاد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۲ ماهگی