سلام دوستان کله پاچه خوبه بخورم یا بده؟

۶ پاسخ

بهترین سوالا از گوگل بپرسین بعدم هر چییزی کمش اشکال نداره

عزیزم تا جایی که میدونم میگن چربی بالایی داره سنگین هم هست خوب نیست
حالا باز به دکترت بگو

از دکترت بپرس

من دوس ندارم کلا فقط مغز دوس دارم ی بار خوردم بعدش فهمیدم میگن بده
سیرابی بخور واسه تهوع هم عالیه

دکتر به من گفت بخور اون موقع

والامن خوندم نوشته بودبده
ولی هرچی فکرمیکنم نمیدونم چرامیکن بده من سربارداری اولم میخوردم
بنظرم بخورولی کم بخور
خوبم‌ پخته شده باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۴ ماهگی
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرنسس کوچولو🎀 مامان پرنسس کوچولو🎀 ۵ ماهگی
مامان نیهاد. مامان نیهاد. هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا👼🏼🤰🏻 مامان آریا👼🏼🤰🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فرهام مامان فرهام ۸ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وچهارم بارداری