سلام کله پاچه خوبه بخورم یا نه

۶ پاسخ

من ۵ هفته بودم خوردم جات خالی

من تا الان دوبار خوردم . فقط گفتن چشم و مغز نخور و اگه فشار خون داری مقدار کم بخور

اگر از قسمت گوشتی بخوری اشکال نداره!مغز و اینا که کلا ممنوعه

کلسترولش خیلی بالاس من خوردم چند روز پیش فشارم بالا رفت

نه ۳ماه اول نخوری بهتره

اکه دلت برمیداره و دوست داری سبک و کم چرب بخور
مشکلی نداره

فقط سنگین نخوری که اذیت نشی

سوال های مرتبط

مامان زندگی مادر مامان زندگی مادر ۴ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۴ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توپولو مامان توپولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فرهام مامان فرهام ۸ ماهگی