من ۵ هفته بودم خوردم جات خالی
من تا الان دوبار خوردم . فقط گفتن چشم و مغز نخور و اگه فشار خون داری مقدار کم بخور
اگر از قسمت گوشتی بخوری اشکال نداره!مغز و اینا که کلا ممنوعه
کلسترولش خیلی بالاس من خوردم چند روز پیش فشارم بالا رفت
نه ۳ماه اول نخوری بهتره
اکه دلت برمیداره و دوست داری سبک و کم چرب بخور
مشکلی نداره
فقط سنگین نخوری که اذیت نشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.