۴ پاسخ

این برا پسریه

تصویر

وقتی دو ماهه باردار بودم عید رفتیم مسافرت مشهد از اونحا گرفتم خیلی به دلم نشست

تصویر

اینو واسه نی نی گرفتم
واسه خودم نگرفتم چون فقط روز بیمارستان لازم میشه به نظرم واجب نبود

تصویر

💙من اون دوتا جلویی گرفتم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آندیا ❤️ مامان آندیا ❤️ ۱ ماهگی