۵ پاسخ

ماببیبی واسه بچم صفرش اینطور بود، دیدم رد می‌نطازه دیگه نخریدم. مولفیکس خوب بود، یک و دو رو مولفیکس گرفتم. حالا واسه سه بارلی گرفتم، اینم عالیه

مولفیکس بگیره خوبه اندازش مابیبی خط میندازه

چند کیلوعه بچتون

من برای بچم از یک تا سه امتحان کردم همشون جای کش میموند روی پاش

مای بیبی سایزش کوچیکه باید چهار بگیری
سه مولفیکس اندازس

سوال های مرتبط