۳ پاسخ

من حلقه کردم، حیلی خوب بود اصلا اذیت نشدم بچم راحت بود

دست پامیزنه گریه میکنه چکارکنم

مبارکش باشه 🥰
حلقه بود یا بخیه ؟

سوال های مرتبط

مامان لیام 👼 مامان لیام 👼 ۱۶ ماهگی
مامان علیرضا  شیطونم مامان علیرضا شیطونم ۸ ماهگی