خانما میشه سونو آن تی را ۱۴ هفته بدم

۷ پاسخ

نه نمیگیرن، مایع پشت گردن جنین جذب میشع

بهتره تا قبل ۱۳ هفته بری چون ضخامت ان تی همینجور بالا میره و ممکنه ریسک خطر برات بنویسه سونو و اینجوری خودت استرس الکی میکشی

ن دیره

ن نمیشه..تازه ممکنه فکر کنی۱۲هفته ای بری ببینی تو سونو۱۳هفته ای مثل اون موقع من..بعد۱۲هفته و۶روز دیگه ارزش تشخیصی نداره

فک کنم تا سیزده هفته و ۶ روز بشه نهایتا ولی بازم واسه اون روزای اخر نگذارید
بهترین زمانش ۱۲ هفتست

مگه زیر نظر دگتر نیستی برات بنویسه کی بری

بهترین زمان ۱۱ هفته تا ۱۳ هفته هست

سوال های مرتبط

مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان ملورین🩷 مامان ملورین🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری