۵ پاسخ

ولی بهترین موقع ۱۲هفته و ۲روز چرا میخوای دیر بری؟

فکر کنم تا ۱۳هفته و ۶روز میشه

سلام خانما من نه هفته هستم زیر شکمم سمت چپ تیر میکشه طبیعی هست یانه

سعی کن تموم نشده برو

فک کنم دیر باشه

سوال های مرتبط

مامان آریا 🐣 مامان آریا 🐣 ۴ ماهگی
مامان ملورین🩷 مامان ملورین🩷 هفته سی‌وسوم بارداری