۵ روز تأخیر ولی منفی 😄😞
به درک میخام نباشی اصن🥺🥺

تصویر
۱۶ پاسخ

من ماه پیش ۱۴ روز تاخیر داشتم پریود شدم الانم ۴روز زود شدم

ناامید نباش خدا خودش درست میکنه

چند پقت اقدامی مگه

یه موقع میبینی خدا بهت یه بچه قشنگ داره که میشه تمام زندگیت

منکه نمیاد کلا ماه های قبل عقب جلو میشد الان انگار کیپ شده😂😂😂

من یه عالمه تاخیر داشتم
بعدش فهمیدم نینی دارم
بالای ۶ تا بیبی چک منفی دیدم تو همون ماهی که فهمیدم باردارم
امیدت به خدا باشه

بیا گفتگو

فدای سرت ایشالا ماه بعد

متنفرم از این صحنه😞

بعضیا دیر بیبی چک نشون میده چندروز دیگه دوباره تکرار کن

ناامید نباش هنوز سنی نداری ک

نگو اینجوری، حتما حکمتی بوده

شاید تنبلی تخمدان یا پرولاکتین بالا داشته باشی

ان شاءالله چند روز دیگه میزنی می‌بینی مثبته ❤️

منم ۵ روز تاخیر 🥲

احسنت تو یه زن قدرتمند هستی

سوال های مرتبط

مامان تمشک  😍 مامان تمشک 😍 هفته نهم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم قصد بارداری
مامان نی نی🥹🩷 مامان نی نی🥹🩷 قصد بارداری
مامان نورزندگیم👶🍼 مامان نورزندگیم👶🍼 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کارن مامان کارن قصد بارداری
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد