ن درد چندانی نداره منکه چیزی نفهمیدم فقط نباید تکون بخوری چندثانیه تا تموم بشه بی حرکت سرت خم کنی جلو
بیهوشی کامل شوخواهش میکنم ازت من زدن وسط مهره های کمرم اینقدرم امپولش بزدگه 6ساله کمردردولم نمیکنه
بچهامن الان تکون نینی کم میفهمم مشکل نداره
خوچرامیخوای ازکمرب پایین بی حس بشی کامل بیهوش شو
برا من سری اول دکتر بی حسیم مرد بود ینی من هیچییی متوجه نشدم ولی سری دوم یه خانم امد خیلی ناشی بود
فقط داره اون امپول رو میزنه رو مهره کمر اگه جای خوب نزنه یکم درد داره برا من زد شانسی جای درست بود یکم سوزش گرفت بعد هیچی نفهمیدم،بعد عمل بی حسی از بین میره درد میاد سراغ ادم
باید تکون نخوری موقعی که میزنن داخل نخاع کمر میزنن
به کمر میزنن دردش قابل تحمله من عمل شدم واسه کیست تو کمرم زدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.