۸ پاسخ

ن درد چندانی نداره منکه چیزی نفهمیدم فقط نباید تکون بخوری چندثانیه تا تموم بشه بی حرکت سرت خم کنی جلو

بیهوشی کامل شوخواهش میکنم ازت من زدن وسط مهره های کمرم اینقدرم امپولش بزدگه 6ساله کمردردولم نمیکنه

بچهامن الان تکون نینی کم میفهمم مشکل نداره

خوچرامیخوای ازکمرب پایین بی حس بشی کامل بیهوش شو

برا من سری اول دکتر بی حسیم مرد بود ینی من هیچییی متوجه نشدم ولی سری دوم یه خانم امد خیلی ناشی بود

فقط داره اون امپول رو میزنه رو مهره کمر اگه جای خوب نزنه یکم درد داره برا من زد شانسی جای درست بود یکم سوزش گرفت بعد هیچی نفهمیدم،بعد عمل بی حسی از بین میره درد میاد سراغ ادم

باید تکون نخوری موقعی که میزنن داخل نخاع کمر میزنن

به کمر میزنن دردش قابل تحمله من عمل شدم واسه کیست تو کمرم زدن

سوال های مرتبط

مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی🧸👶🏻 مامان نینی🧸👶🏻 هفته سی‌ونهم بارداری