آمپول فشار که موقع زایمان طبیعی میزنن خیلی درد داره؟؟؟

۵ پاسخ

امپول و تو سرم میزنن دیگ بعدش دردات شروع میشه

مهم اینه زودتر زایمان میکنی با آمپول فشار
اصلا نترس من تجربه شو دارم
اینکه زود پیشرفت کنی و راحت شی خیلی مهمه

میگن دردی که آمپول فشار ایجاد می کنه از دردی که خود بدن ایجاد می کنه شدتش بیشتره🧐

قشنگم تو داری درد زایمان طبیعی تحمل میکنی یعد نگران درد امپولی

آمپول فشار یه کمکی به مادر و جنین حساب میشه. روند رو سریع تر و شدید تر می‌کنه تا دهانه ی رحم زودتر باز بشه.
بالخره که باید ده سانت بشی تا بچه دنیا بیاد با آمپول این اتفاق زودتر میوفته
من خودم موقع پسرم تو فاصله ی دو ساعت، دو تا برام زدن

سوال های مرتبط