چ سرلاکی بهتره اول شروع کنم براش

۲ پاسخ

گندم برای شروع خوبه.بعدش هم گندم خرما.و حریره بادوم با خرما خیلی مقویه

من گندم دادم
بعدش موز و برنج و الان حریره

سوال های مرتبط

مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین ۱۰ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک ۳ سالگی
مامان نفسم مامان نفسم ۷ ماهگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۱ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۱۲ ماهگی
مامان نورا شمامه 🐣🩷 مامان نورا شمامه 🐣🩷 ۹ ماهگی