خانوما چ سرلاکی خوشمزه هست

۲ پاسخ

حریره بادام خیلی خوشمزه است

پیشنهاد میدم گندم یا برنج ساده بگیرید
بعد خودتون با پوره موز ،خرما،بیکوییت ،سیب،ابلیمو ترش تازه و... تنوع بدین
چون بعد چند بار خوردن تچطعمش برای بچه ها تکراری میشه

سوال های مرتبط

مامان پناه و تودلی❤️ مامان پناه و تودلی❤️ هفته چهاردهم بارداری
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی
مامان فندق💙آدوین مامان فندق💙آدوین ۱۱ ماهگی