خوبه بنظرتون طول سرویکس؟

تصویر
۹ پاسخ

اره خوبه عزیزم
بین 28 تا 56 باید باشه

نه عزیزم کمه مال من تو ۱۲ هفته و ۴ روز زده ۳۹

پله هم بالا پایین نکن

من ۳۹ هست گفت عالیه
فکر نکنم بد باشه
الان هم سرچ کردم واست
کمترین طوب طبیعیش ۲۸ هست

برامنNt30بود آنومالی۳۱ دکترم گف خوبه جفتمم خلفی بود

منم ۱۲هفته ۳۴بودم دکترم شیاف داد و گفت استراحت کن بعد سه هفته استراحت شد ۳۷ .رعایت کنید بهتره

استراحت کن عزیزم جفتت پایینه

اره خوبه مال منم همین بود ولی دکترم گفت تو استراحت نسبی باش که کم نشه

بنظرم استراحت کن پایینه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کیان و پسری مامان کیان و پسری هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه🩷🍓 مامان معجزه🩷🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۸ ماهگی
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۶ ماهگی