بنظرتون طول سرویکس ۳۴براهفته من خوبه

۹ پاسخ

بستگی داره بارداری اولته؟
سابقه سقط یا زایمان زودرس نداشتی همه اینا تاثیر داره عزیزم با دکترت مشورت کن

سلام شکمی شدی یا ولژینال؟؟؟

آره خوبه من ان تی 33 بودم آنومالی 35

برا منم إن تی ۳۴بود به دکتر نشون دادم گفت خوبه ولی مواظب خودت باش چون یکی از بچه ها می‌گفت من رعایت نکردم بعد إن تی تو ۱۵هفته طول سرویکسش شد ۳۱میگفت دکتر گفت سرکلاژ کن

خوبه میگن من. چهارده هفته 35بود

واسه منم ان تی ۳۴ بود الان شده ۳۵ امیدوارم انومالی بالاترم بره اما در کل دکترم گفت خیلی خوبه

اره خوبه عزیزم برا من تو انومالی ۳۰بود

من 31بود دکتر گفت خوبه

به نظرم باید استراحت کنی و توی آنومالی ازاین پایین تر باشه ممکنه سر کلاژت کنه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوتا جوجه فنچ مامان دوتا جوجه فنچ هفته چهاردهم بارداری
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان معجزه🩷🍓 مامان معجزه🩷🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🫂🐤🤍 مامان 🫂🐤🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ ماهگی
مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی