بچها طول سرویکس من ۳۳بود خوبه؟

۱۰ پاسخ

اره خوبه برای منم 33بود استرس داشتم به دکترم گفتم،گفت اگه کمتر از 25بود خطرناکه

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد 😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
(با داشتن سوابق کاری و مدرک معتبر )
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

برای منم سر پسرم ۳۳بود دکترم گفت خوبه فقط استراحت کن زیاد فعلا راه نرو

بچه ها من نوزده هفته چهل بودم خب اغلب شب ها ببخشید نزدیکی داریم ونشده ارضا نشم🙊جاییم هم درد نمیکنه جز استخون واژنم انقباظ اینا هم ندارم فقط هر موقع نزدیکی میکنم از اول حاملگیم یه شیاف بعدش حتما میذارم بنظرتون پایین نیومده سونو هم نرفتم اوضاع جسمیم هم خوبه الحمدالله

باید استراحت نسبی داشته باشی عزیزم من رفایت نکردم از ۴۰ اومد ۳۶

بازم تو ستراحت کن پله نرو زیاد تا پایین تر نیاد خیلی

خوبه عزیزم ولی خیلی مراقب کن که خدای نکرده کم نشه

من شنیدم که ۳۰به بالا خوبه

آره من ۳۲ هستم دکترم گفت خوبه عالی فقط مراعات هم کن نیای پایین عزیزم پیاده روی و پله زیاد نرو

برا من ۳۵ بود منم بگید لطفا

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤰🏻🩵😍 مامان آرکان🤰🏻🩵😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان نور چشمم🌱 مامان نور چشمم🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۴ ماهگی
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان آراد😍 مامان آراد😍 ۵ ماهگی
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری