سلام خانما
طول سرویکس من ۳۳بود
خطرناکه؟

۹ پاسخ

نه خوبه من تو انومالی ۳۳ بودم دکترم‌گفت خوبه

واسه من ۴۰ به نظرتون خوبه؟

مراعات کنید که پایینتر نیاد عزیزم

نه میره بالا

نه خوبه

برا منم ٣٣ تو انومالي٣٠ بود بهم شياف داد و كاملا استراحت كردم يهفته از توالت فرنگي ام استفاده كردم امروز گف رفته بالا

استراحت کن تا آنومالی بالا بره

برای منم ۳۳ بود

با سونو شکمی یا واژینال؟

سوال های مرتبط

مامان حسین آقا🐣❤ مامان حسین آقا🐣❤ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عشق خودم پسرم مامان عشق خودم پسرم ۵ ماهگی
مامان 🫂🐤🤍 مامان 🫂🐤🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان دخمل فندقی مامان دخمل فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته بیست‌ودوم بارداری