نه خوبه من تو انومالی ۳۳ بودم دکترمگفت خوبه
واسه من ۴۰ به نظرتون خوبه؟
مراعات کنید که پایینتر نیاد عزیزم
نه میره بالا
نه خوبه
برا منم ٣٣ تو انومالي٣٠ بود بهم شياف داد و كاملا استراحت كردم يهفته از توالت فرنگي ام استفاده كردم امروز گف رفته بالا
استراحت کن تا آنومالی بالا بره
برای منم ۳۳ بود
با سونو شکمی یا واژینال؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.