نه عزيزم من ٣٧ بودم بايد وايسي تا آنومالي توي اون اگر تغيير كنه خطرناكه اگر ثابت باشه مشكلي نيست
بازم از دكترت بپرس اينجا هرچي بپرسي ميگن خطرناكه 😂
اره من ک سرکلاژ شدم
ن ولی باید استراحت کنی
سونو واژینال مینوسه دکتر؟
لب مرزه
کمتر از ۳۰خطرناکه
پیاده روی و پله و کاره سنگین مجاز نیس
برای سرکلاژ هم دکتر باید نظر بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.