ن برای من ۳۰ بود
ن ولي بايدمراقبت ومراعات كني
بهتراستراحت کنی
31خوبه
منم انتی 31بودم 8روز بعدسونوی واژینال گفتن 15میلیمترشده وفرداش سرکلاژ شدم
مراقبت کنی بالامیره
من ۱۵ هفته ۳۱ بودم انومالی ۳۳
خطرناک که نیست ولی استراحت کنی کا بالاتر بره بهتره
نه نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.