سلام مامانا
میگم طول سرویکس 31 خیلی کمه؟

۳ پاسخ

نه منم ۳۱ بودم کم نیس زیر ۳۰ بده ک سرکلاژ میکنن تا انومالی احتمالا میره بالا کار خاصی هم نمیخاد بکنی فقط سنگینی بلند نکن

اگ خدایی نکرده تا انومالی بیاد پایین اونجا دور از جونت سرکلاژ میکنن وگرنه معمولا میره بالا

اره گلم ۳۵به بالا خوبه مال منم ۳۲ بود استراحت کردم رفت بالا

باید استراحت کنی وشیاف بزاری

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو دلی😍❤️ مامان تو دلی😍❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فراز مامان فراز هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری