سلام میشه بگین طول سرویکس 31 خوبه یا کمه ؟

۳ پاسخ

ن عزبزم رو مرزه اسراحت کن تا 18هفته میرع بالا اسراحت مطلق باش

مرزه . هفتته ام پائیینه

تو سونو چي نوشته بود؟اگ طبيعي نباشه خودشون ميگن مال من ٣٨و اينا بود نوشته بود تو محدوده طبيعي قرار داره

سوال های مرتبط

مامان جوجو امیر🐣 مامان جوجو امیر🐣 ۶ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته بیستم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی😍❤️ مامان تو دلی😍❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته بیستم بارداری
مامان فندوقا🩷🩵 مامان فندوقا🩷🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه🩷🍓 مامان معجزه🩷🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه کوچولوم مامان پناه کوچولوم هفته نوزدهم بارداری
مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری