طول سرویکس 31 خیلی خطرناکه؟

۱۱ پاسخ

من ۳۶ ام

نه خوبه من هفته ۱۷ شده بودم ۳۱ گفت خوبه سابقه سرکلاژم دارم

نه زیاد هنوز لب مرزی زیاد کار سنگین انجام نده پله پایین و بالا نرو استراحت نسبی داشته باش که پایین تر نیاد

نه منم مث شما بودم فقط یکم استراحت کن

من اول ۴۱بودم الان اومده ۳۴💔🤦‍♀️

نه😐
استراحت کن بالا تر هم میره

منکه تا اینجا اومدم با ۳۱نیم😂

من ۳۴ بودم سرکلاژ شدم

من ۲۴ام الان تو نوبت دکترم ببینم میگه سرکلاژ کنم یا نه😭 خیلی ناراحتم

نه خوبه گلم

مال من 33 بود ولی میگن زیر 30 نباید بره

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍❤️ مامان تو دلی😍❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان ساداتی مامان ساداتی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آروین و آرتین مامان آروین و آرتین ۲ ماهگی
مامان ستین ومیراث مامان ستین ومیراث ۵ ماهگی