خانما طول سرویکس ۳۰ خطرناکه؟

۹ پاسخ

برای من تو بارداری اولم
تو ۱۸هفته ۳۱بود
تا ۲۰هفته شد ۲۳
سرکلاژ شدم خداروشکر صحیح وسالم ب دنیا اومد دخترم

والا مال من ۳۰ ازاول بود وهست..نکران نباش استراحت کن اما نه ب معنی مطلق..کارهای سبکتو میتونی انجام بدی ولی پله نباید زیاد بری بالا و پایین

۳۰ تا ۳۵ نرماله. اگه از ۳۰ پایین بیاد لب مرزی.. ۲۵ و ۲۵به پایین خطر داره

نه نرماله

چند هفته؟ زیر ۲۵ کلا میگن خطرناکه

لب مرزه مراقب خودت باش استراحت کن

نیاز به استراحت دار

لب مرزه

لب مرزه باید استراحت داشته باشی اگه هم دکترت صلاح دید پساری میذاره برات

سوال های مرتبط

مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان nini مامان nini هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی😍❤️ مامان تو دلی😍❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری