منم ۳۱ عزیزم
دکترم گف خوبه
چرا نگرانی؟
من استراحت کردم توالت فرنگی واینا کلا از انومای تا الان همون ۳۱ موند
استراحت کن .سعی کن دراز بکشی .یبوست نداشته باش. تو دسشویی زور نزن .پله بالا پایین نکن سعی کن دراز میکشی پاهاتو بدی بالا بچسبونی به دیوار
جای نگرانی نیست منم ۳۱
نگران نباش منم ۳۰ بودم . فقط رعایت کن
کمر درد نداری شما گلم ؟؟
استراحت کنین کارسنگین اصلا نکنین
من بارداری اول تا ماه ۷استراحت کردم
فقط استراحت کنید و از توالت فرنگی استفاده کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.