طول سرویکس 31 یکم نگرانم چکارکنم بره بالا

۸ پاسخ

منم ۳۱ عزیزم
دکترم گف خوبه
چرا نگرانی؟

من استراحت کردم توالت فرنگی واینا کلا از انومای تا الان همون ۳۱ موند

استراحت کن .سعی کن دراز بکشی .یبوست نداشته باش. تو دسشویی زور نزن .پله بالا پایین نکن سعی کن دراز میکشی پاهاتو بدی بالا بچسبونی به دیوار

جای نگرانی نیست منم ۳۱

نگران نباش منم ۳۰ بودم . فقط رعایت کن

کمر درد نداری شما گلم ؟؟

استراحت کنین کارسنگین اصلا نکنین
من بارداری اول تا ماه ۷استراحت کردم

فقط استراحت کنید و از توالت فرنگی استفاده کنید

سوال های مرتبط

فرشته آسمونیم فرشته آسمونیم قصد بارداری
مامان محمد حسن🩵🩵 مامان محمد حسن🩵🩵 ۶ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری