۱۰ پاسخ

سرکلاژ کنی هیچی نمیشه

برا منم حاملگی قبلم پایین بود شیاف و قرص اینا داد بعضیا هم سرکلاژ میشن

بله زیر ۳۰ خطرداره

نسبت ب هفتت کمه

دکترت چیزی نگفت بهت؟
منم۳۰ام دکترم هیچی نگفت
گفت همچی نرماله☹️

زیر ۳۰ خطرناک
باید سرکلاژ بشی

اره خیلی پایینه از الان نسبت به هفتت زودتر برو سرکلاژ شو

باید بالای30 باشه

از من ان تی ۴۴
انومالی دو هفته پیش ۲۸
دیروز سونو رفتم گفت ۴۳ شده دوباره!!
با شیافت پروژسترون و استراحت

باید سرکلاژ بشی

سوال های مرتبط

مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رادمان🥭 مامان رادمان🥭 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری