بچها طول سرویکس ۳۴ خوبه
با قطار میخوام برم مشهد

۵ پاسخ

من تو ان تی طولم ۳۰ بود جفتمم پایین مسافرتم هم رفتم از پله پایین بالاهم شدم شیاف میزدم و سعی می‌کردم روزی چند دقیقه پاهامو بالا بگیرم خداروشکر تو انومالی جفتم بالا رفته بودم طولمم شده بود ۳۲

نه نرو اصلا ریسک نکن بیاد پایین اسیر میشی

از دکترت بپرسی بهتره واس من تو ان تی ۳۶ بود ۱۷ هفته شد ۲۷

عزیزم حتما با پزشکت هم مشورت کن ، طبق تجربه ی من و پرس و جو از دکترم سفر تو سه ماهه دوم موردی نداره ولی فک کنم جدای از سرویکس جفتمم باید بالا باشه، به من که گفته بود قبل سفر یه سونو بدم

التماس دعا
۳۴ خوبه ولی باید مراقب باشی!

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان فِنچ مامان فِنچ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یامهدی مامان یامهدی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرم♥️ مامان پسرم♥️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته بیستم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته شانزدهم بارداری
مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی
مامان کوچولو♡ مامان کوچولو♡ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مغز بادوم💚 مامان مغز بادوم💚 ۹ ماهگی