من تو ان تی طولم ۳۰ بود جفتمم پایین مسافرتم هم رفتم از پله پایین بالاهم شدم شیاف میزدم و سعی میکردم روزی چند دقیقه پاهامو بالا بگیرم خداروشکر تو انومالی جفتم بالا رفته بودم طولمم شده بود ۳۲
نه نرو اصلا ریسک نکن بیاد پایین اسیر میشی
از دکترت بپرسی بهتره واس من تو ان تی ۳۶ بود ۱۷ هفته شد ۲۷
عزیزم حتما با پزشکت هم مشورت کن ، طبق تجربه ی من و پرس و جو از دکترم سفر تو سه ماهه دوم موردی نداره ولی فک کنم جدای از سرویکس جفتمم باید بالا باشه، به من که گفته بود قبل سفر یه سونو بدم
التماس دعا
۳۴ خوبه ولی باید مراقب باشی!
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.