مامانا شما ب کوچولوهاتون بستنی میدین؟؟

۱۳ پاسخ

میخوای بستنی بدی با شیرینیجات طبیعی درست کن خودت بستنی بیرونو نده خیلی بده براشون

اره من تقریبا یه روز در میون میدم، حس میکنم وزن اضافه میکنه بستنی

بله عزیزم میدم دوست داره

دوس ندارن

من یکم میدم خیلی دوست داره

نه اصلا

گاهی ولی بیرونی نمیدم
خودم با میوه و شیر درست میکنم
قند مصنوعی نمیدم اصلا.

من میدم

دختر من اصلا دوست نداره

اره وانیلی

بله خیلی دوست داره دخترم .... البته وانیلی ساده

خیر.

نه دوس نداره خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان مسیحا 🐣👼 مامان مسیحا 🐣👼 ۱۷ ماهگی
مامان نیارا عشق مامان💕 مامان نیارا عشق مامان💕 ۱۰ ماهگی
مامان حامــ🩵ـی👶🏻🧿 مامان حامــ🩵ـی👶🏻🧿 ۲ سالگی
مامان جوجو مَمَد
♥️ مامان جوجو مَمَد ♥️ ۱ سالگی
مامان شاهان👶🏻 مامان شاهان👶🏻 ۱۱ ماهگی