بالا آوردن نوزاد خطرناکه؟

۸ پاسخ

یکبار طوری نیس اگه زیاد باشه رفلاکسه

من برا پسرم زیاد شیر میدادم استفراغ میکرد

مثلا سعی کن ۴۰سی سی رو دوبار بهش بدی تا بالا نیارع

زیاد شیر دادی بهش

خب زیاد دادی بهش
اروغشم بگیر حتما

نه براچی خطر ناک؟😐

خیلی بالا میاره مگ؟؟

رفلاکسه

سوال های مرتبط

مامان Sevin🍓🎀 مامان Sevin🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان دلین مامان دلین ۸ ماهگی
مامان لنا 🩷 مامان لنا 🩷 ۳ ماهگی
مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی
مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مامان کوچولوو مامان مامان کوچولوو ۲ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی