۴ پاسخ

فردا عزیزم

من پارسال نذر کردم امسال میدم همون ۷ محرم😍

من روز علی اصغر دادم
ولی شب هفت محرمم میشه
پنجشنبه ۱۱تا توحیدم بخون روشون

باید شیر خوارگاه میدادی گلم ک جمعه بود حالا فردا پس فردام عیب ندارع

سوال های مرتبط

مامان ویهان و تودلی✨ مامان ویهان و تودلی✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری