خانما تو هفته ی من ۱۵۵۰ خوبه وزنش؟ یا کمه🫠

۹ پاسخ

منم همین بود،گفت وزنش خیلی خوبه

من ۳۰ هفته رفتم،۱۳۰۰ بود،یک هفته عقب بود

من ۱۳۰۰بودم دیروز رفتم گفت کمه

منم ۱۶۰۰بود گف کمه

اره خوبه و نرمال

خوبه عزیزم

چندهفته بایدبریم سونووزن جنین؟

آره عزیزم خوبه 😍

خوبه
وزن اصلی تو ماه اخره

سوال های مرتبط

مامان تودلی💙 مامان تودلی💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ❤دلوین❤ مامان ❤دلوین❤ ۹ ماهگی