۶ پاسخ

عزیزم منم دارم دکترم گفت مشکلی نداره

نه فقط جفتت پایین هست باید مواظب باشی،نزدیکی و بالا پایین پله و...نداشته باشی

اون کیست پوسته تخمکیه ک ازاد شده و کم کم از بین میره

همچیز که نرماله عزیزم الکی استرس داری🤦🏻‍♀️

نه همه چی عالیه عزیزم نگران نباش

همچی نرماله منم کیست دارم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا🤲🏻♥️ مامان معجزه خدا🤲🏻♥️ هفته یازدهم بارداری