تو هفته من خوبه همه چی یا نه؟

تصویر
۷ پاسخ

به نظرم سرویکس ربطی به استراحت اینا نداره چون من کل روز سر پا هستم همه جوره کار میکنم ولی سرویکسم ۴۰

فک کنم خوبه

سرویکس عالیه

عزیزم زایمانت سزارین هس ؟

خوبه عزیزم نرماله خدارو شکر

سرویکست خوبه چکار میکنی استراحتی

خوبه همه چی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان آریا و آرین 💕 مامان آریا و آرین 💕 ۷ ماهگی
مامان مامان مهرسام مامان مامان مهرسام ۱۰ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۶ ماهگی